ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

На виконання вимог Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП №312 від 14.03.2018 року, Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП №375 від 12.06.2018 року (далі Порядок) доводимо до Вашого відома перелік гарантованих стандартів якості електропостачання та компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам Товариства з обмеженою відповідальністю «Електро Прайм».

ГАРАНТОВАНІ СТАНДАРТИ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИКА

(у відповідності до глави 3 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання)

РОЗМІР КОМПЕНСАЦІЇ за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника

(у відповідності до додатку 2 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання)


Електропостачальник надає споживачу компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг шляхом урахування суми відповідної компенсації у рахунку за спожиту електричну енергію у строк не більше 45 днів з дня недотримання гарантованого стандарту якості надання послуг.
Електропостачальник за домовленістю зі споживачем може надавати компенсацію іншим способом, у тому числі шляхом прямого платежу споживачу.


У разі, якщо сума компенсації перевищує суму рахунку за надання послуг з розподілу/постачання електричної енергії, ОСР/електропостачальник ураховують суму невиплаченої компенсації у розрахунках майбутніх періодів.
У разі наявності заборгованості споживача за спожиту електричну енергію/надання послуг з розподілу компенсація може бути надана у рахунок зменшення заборгованості.
У разі невиконання електропостачальником вимог щодо строків надання компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ,сума відповідної компенсації подвоюється та має бути врахована при розрахунках зі споживачем у найближчому розрахунковому періоді.


Компенсація за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальником не надається у випадках:
1) якщо недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг було спричинено доведеними форс-мажорними обставинами;
2) у разі відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації.